Hur följer jag min försäljning?
Personalen på Combo / Comboliina skickar användarnamn och lösenord via e-post. Med dem kan du logga in dig på kirpparikalle.net. Därifrån kan du bl.a. följa din försäljning I realtid.

Vad händer med mina produkter som upphittas efter att jag tömt mitt bord?
Alla försäljare hos oss har en personlig kundnummer dit försäljningen styrs. Även om din produkt blir såld efter att du tömt ditt bord så styrs pengarna fortfarande till ditt kundnummer. Upphittade produkter utan prislapp förs till hittegodshyllan där de uppbevaras I två veckor. Därefter skickas de till välgörenhet.

Kan jag i samband med tömningen av mitt bord lämna osålda varor till er?
Vi tar emot kläder, tekstiler samt skor. De skickas till välgörenhet. Combo och Comboliina har sammarbetsavtal med Baltikumvännerna.

Hur gör jag ifall jag vill rea bort alla mina produkter?
Meddela reaprocenten till kassan. Kassorna minskar automatiskt den överenskomna procenten då produkten blir såld.

Hur gör jag ifall jag vill sänka priset på en enskild produkt?
Vid säkning av pris på en enskild produkt bör prislappen ersättas med en ny prislapp. Av säkerhetsskäl säljs inte produkter där priset på prislappen korrigerats för hand.

Hur inverkar stängda helgdagar på bordshyran?
För dagar då vi är stängda dras ingen bordshyra.

Kan jag förlänga mitt bordskontrakt med enskilda dagar?
Du kan förlänga ditt bordskontrakt med enskilda dagar. Bordshyran är 4€ / dag.